بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

گوشت قرمز روزانه افزایش قیمت دارد | قیمت گوشت در بازار امروز (۳۰ بهمن ماه) مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۰۰۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
  • ۲
گوشت قرمز روزانه افزایش قیمت دارد | قیمت گوشت در بازار امروز (۳۰ بهمن ماه) مشهد + فیلم
در فصل سرما به طور معمول عرضه دام کم می‌شود؛ که اگر بارندگی هم اتفاق بیافتد در عرضه دام به بازار تاثیر می‌گذارد. اما از همه مهمتر در شرایط فعلی نبود دام هم مزید بر علت گرانی گوشت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، گوشت قرمز این روز‌ها یک روز با ثبات قیمت را سپری نکرده است. این موضوع را یکی از فروشندگان عرضه کننده گوشت قرمز در بازار استقلال مشهد به خبرنگار شهرآرانیوز می‌گوید که از دو هفته گذشته روزانه حدود ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان قیمت گوشت قرمز افزایش داشته است.

به گفته این فروشنده عرضه دام توسط دامدار به دلیل مشکلات بسیاری که دارد بی ثبات است و این بی ثباتی در قیمت گوشت قرمز هم تاثیر می‌گذارد. متاسفانه عرضه گوشت تعاونی که تفاوت قیمت ۲۰۰ هزار تومانی با گوشت نرخ آزاد دارد محدود و در برخی از فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که اطلاع رسانی درستی هم نمی‌شود.

یکی دیگر از عرضه کنندگان گوشت قرمز با اشاره به کاهش چشمگیر تقاضا می‌گوید: اگر درگذشته حدود ۱۰ لاشه فروش گوشت داشتیم اکنون بزور فروش به دو لاشه می‌رسد. مردم اکنون قیمت برایشان مهم است و با افزایش قیمتی که اتفاق اقتاده مصرفشان را هم تاثیر گذاشته است.
در بررسی قیمت گوشت قرمز در سطح بازار مشهد، امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه با در نظر گرفتن تفاوت قیمت ۲۰ الی ۴۰ هزار تومان در سطح فروشگاه‌های عرضه گوشت سطح بازار، ران بدون قلوه گاه ۴۲۵ هزار تومان، ران با گردن ۳۸۰ هزار تومان، راسته شیشلیکی ۴۰۰ هزار تومان، سر دسته بره ۳۷۰ هزار تومان، فیله گوساله ۴۲۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

تعداد بازدید : 698

رئیس اتحادیه صنعت دامپروری خراسان رضوی در گفت وگو با شهرآرانیوز در این باره می‌گوید: اول سال به دلیل عدم حمایت دولت افزایش ناگهانی هزنیه تولید خوراک اکثر دام‌ها کشتار شدند و همه نا بسامانی‌هایی که در بازار گوشت شاهد هستیم قابل پیش بینی بود.
به گفته امین هراتی، بار‌ها اعلام کردیم با شرایطی که پیش می‌رود و دام مولد کشتار می‌شود ما در پایان سال افزایش قیمت گوشت را خواهیم داشت و این شرایط برای من دامدار که از اول سال با هزنیه چند برابری تولید و کشتار ناخواسته دام مولد مواجه بودم دور از ذهن نبود.

وی می‌گوید: در فصل سرما به طور معمول عرضه دام کم می‌شود؛ که اگر بارندگی هم اتفاق بیافتد در عرضه دام به بازار تاثیر می‌گذارد. اما از همه مهمتر در شرایط فعلی دامی وجود ندارد که عرضه شود. چرا که تعداد زیادی واحد دامپروری به دلیل افزایش هزینه‌های تولید نسبت به گذشته جمع آوری شده است.

هراتی گفته است: اگر اوایل سال قیمت گوسفند کیلویی ۵۵ هزار تومان بود اکنون شده کیلویی ۱۶۰ هزار تومان. یعنی آن جهش ۶ برابری قیمت خوراک دام داشتیم محصول نهایی آن کمتراز ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.
به گفته رئیس اتحادیه صنعت دامپروری خراسان رضوی، در نتیجه دامدار با توجه به هزنیه‌های تولیدی که دارد نمی‌تواند محصولش را به همان نسبت بفروشد کسب و کار خود را جمع میکند و محکوم به فنا است. در نتیجه به امروز با کاهش عرضه و افزایش قیمت گوشت مواجه شدیم که همه این‌ها نتیجه سوء مدیریت دولتی است.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
0
3
باسلام مقصرگرانی گوشت دامدارنیست علوفه ها گران شدن این مافیهای بدنه دولت این کارها رامیکنند بابا علوفه کیلویی ۱۰۰۰تومان یک مرتبه به کیلویی سبوس۸۵۰۰تومان یونجه۹۵۰۰تومان کاه۵۵۰۰تومان کنسانتره۱۲۵۰۰تومان این عوامل باعث شده تا دام گران شوند هنوز روز خوش ماست بگذارید دامهای داخلی بعلت گرانی علوفه جمع شود مافیای گوشت از گورهای دیگر گوشت وارد بکنند آنوقت گوشت کیلویی ۱میلیون باید بخرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
همش دست مسئوِلن هر وز یک ساعت گرانه دارم باید حقوق ها یک ساعت زیاد بیشن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->